fredag 6 november 2009

Sunrise Sunset

Huden spänner hårt över kroppen, som att den krympte sist när jag duschade så varmt att jag knappt kunde andas och stod som förlamad i det brännande vattenfallet. Det dröjde allltför länge innan jag kunde förmå kroppen att skutta ut. Jag är lite väl zombielik nu för tiden, blir kanske bättre nu när jag fått hem en ny ljusterapilampa. Min är en "Sunrise System 320", den är både en ljusterapilampa och en gryningssimulator. Härligt att kunna bestämma när solen ska gå upp på morgonen. Jag har just fått en ny dock, för den andra låste sig på något konstigt sätt. Gick att starta men var på samma ljusnivå hela tiden och man kunde inte trycka på någon knapp. Men de var hur schyssta som helst och skickade mig en ny på en gång. Så idag har jag fått den och ska bara skicka tillbaka dena andra så är allt klart. Perfekt, nu sitter jag på stranden och lyssnar på musik med en filt över mig...i soffan framför tv:n. Om jag blundar känns det nästan som solen. Bländas ibland men känner att jag åtminstone får mer energi. Jag blir inte lika deppig av mörkret ute, om jag kan få en LED-lampa i 10.000 lux som lyser mig rakt i ansiktet halva dygnet?

Fick just en länken kattensdag.se av jennie - de hade en fototävling nu. Hon har jättefina bilder på Billy, så hon kan nog vinna något fint. Men de flesta jag känner har katter och alla har nog fotografier av sina små pälsbollar, så ta en titt vettja! (Jag har tusen bilder jag vill skicka in men det går nog inte).

Jag planerar att skaffa ett extrajobb, men tycker inte riktigt om normala arbetsplatser så jag har tänkt lite annorlunda. I baren eller som diskplockare på en sunkig strippklubb, där man får mycket dricks för att man är den enda damen under 40. (Kapitalist javisst!) Sälja erotiska leksaker (som man gör med jultidningar - mycket uppskattat, särskilt hos barnfamiljer?). Telefonsex, mina föräldrar har alltid sagt att jag kan prata dygnet runt i telefon om ingenting. Kan nog gå omkring och filosofera eller slösurfa samtidigt som jag har någon som flåsar i örat. "Jag är en bra lyssnare". Sälja mina underkläder, vem vill inte ha begagnade trosor? Som ni ser är jag väl medveten om att sex säljer.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar