lördag 7 november 2009

deal with God


Allt står stilla. Alldeles stilla. I mitt huvud ekar den här låten, på repeat. Men texten är...annorlunda. And if I only could, I'd make a deal with God, And I'd get him to swap our places,
Be running off that road, Be running off that hill, Be running off that building?

Ja, skaka av det bara. Ska måla lite popkonst, massproducera och bli rik? Vilka kändisar tror ni säljer bäst? Eller så målar jag bara åt vänner, jag gillar det enkla, det minimalistiska. Eftersom jag själv är så spretig.

2 kommentarer:

  1. gorbatjov, bush, oprah kanske? Dududdu man kan ju fan komma t hamburg för 55kr dit o 55 hem över lucia.. sugen?

    SvaraRadera
  2. åhja! om jag bara haft pengar till hyran nästa månad hade jag följt med! (vilket jävla gissel att vara och tänka "vuxet")

    SvaraRadera