lördag 28 november 2009

nattlig underhållning




Var och mätte min penis i ett test. 17 stolta centimeter. Skulle ha ljugit om skostorleken lite...?
Fanns massa underliga test där, jag tänkte se hur stora bröst jag skulle haft om jag vore tjej med måtten från mitt penistest o se om det stämmer. jag är övertygad om att det fungerar.




Jag hade brutalt fel. Men jag skrattade och det gör det värt besväret. Besvär och besvär, formuläret var väl inte direkt svårt att fylla i, frågorna var i sig väldigt logiskt utformade. För snoppmätartestet hade de frågor som; när fick du din första mens, hur ofta åt du torsk, "Är din familj av något av följande ursprung?" (Afrikan asiat in between?) vad är din BH-storlek? skoskorlek? eller liknande. Känns väldigt relevant. När jag då tvärtom använde mina mått och skulle kolla hur stora bröst jag skulle ha om jag var kvinna, frågade de; är du tunnhårig, hur ser din kroppsbehåring ut? (som pappa fast tvärtom, mycket på huvudet inget på kroppen), BMI, midjemått, åt du mycket majs som liten? består din kropp mest av fett eller muskler? (min kropp består säkert mest av fett, eller choklad som jag föredrar att uttrycka det.)

Jag har nu lärt mig enormt mycket. Jag ska fråga efter grabbar som åt mycket vit fisk när de var yngre, de är välhängda. Samt flickor som äter majs? Eller?

1 kommentar: